پلنهای تبلیغات در شبکه های اجتماعی

پلنهای تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تبلیغات شبکه های اجتماعی

برای توسعه و گسترش فضای کسب و کار خود چه میکنید؟
تبلیغات یکی از ارکان مهم هر کسب و کار به صورتهای مختلفی طرح ریزی و اجرا می شود , یکی از شیوه های رایج تبلیغات و بازاریابی که در سالهای اخیر رشد فزاینده ای داشته و از رتبه های سه و چهار , کم کم به رتبه یک در بین روشهای تبلیغات در حال جا به جایی است , تبلیغات در فضای مجازی است ...

تبلیغات در فضای مجازی به بخشهای اصلی زیر تقسیم بندی میشوند:

- تبلیغات اینترنتی
- تبلیغات شبکه های اجتماعی
- تبلیغات ایمیلی
- تبلیغات مفهومی و مستقیم در ابزارهای دیجیتال (Game , Clip)

تبلیغات مجازی

تبلیغات فضای مجازی ... یکی از شیوه های نوین تبلیغات , تبلیغ در فضای مجازی است که مخاطبین و مصرف کنندگان زمان زیادی از وقت خود را در این فضا سپری میکنند. حضور این حجم از کاربران و هزینه های کمتر تبلیغات در این فضا سبب شده است کسب و کارها با ایده پردازی در ارائه پیام تبلیغاتی خود به مخاطبین در این فضا حضور گسترده ای داشته باشند.

تعرفه ها

تعرفه ها بزودی در این بخش معرفی می شود.

کمپین تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی


هزینه و تعرفه های تبلیغات در شبکه های اجتماعی :

- تبلیغات در روبیکا
- تبلیغات در سروش
- تبلیغات در اینستاگرام
- تبلیغات در تلگرام


برندینگ در فضای مجازی

برندینگ در شبکه های اجتماعی ... معرفی برند و نام تجاری در نرم افزارهای موبایلی و شبکه های اجتماعی ... برنامه ها و پلنهای حضور برندها و کسب و کارها به صورت گسترده و با هزینه کمتر در فضای مجازی توسط تیم تبلیغات آنتل بزودی در دسترس قرار می گیرد.

برای ارتباط با بخش تبلیغات و بازاریابی آنتل می توانید به صفحه پشتیبانی مراجعه فرمایید.



شما هم به آنتل بپیوندید ...